Låt oss fira Fatima!

Politiskt korrekta Svenska Akademien med uppdrag att värna svensk kultur drar sitt strå till stacken för att göra Sverige mer mångkulturellt – nu genom att föra in det islamiska flicknamnet Fatima i våra kalendrar. Hon skall nu få fira namnsdag i augusti. Grattis Fatima! Undrar när Muhammed, Usama och Achmed skall få sina namn införda i vår almanacka?

Om minsynpasaken

Jag är en 45-årig man som startat en blogg för att på detta sätt kunna dela mina åsikter om frågor som berör mig starkt - och just nu är det invandring, mångkultur, integrationsfrågor, frågor om lag och rätt, politik och om det samhälle vi lever i. Förhoppningsvis får jag någon/några läsare. Du kan nå mig på e-postadressen nissenissesson@ymail.com
Det här inlägget postades i Invandring, mångkultur. Bokmärk permalänken.

Kommentera

