Daltsverige slår till igen…

Sedan 2008 har det varit förbjudet för dömda sexualbrottslingar vid landets rättspykiatriska kliniker att ha tillgång till mobiltelefoner, datorer, internet och annan elektronisk utrustning, med motiveringen att den kan användas för att begå nya brott., något som hade hänt flera gånger.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/psykvardade-pedofiler-far-internet

Klart som korvspad, och lättförståeligt för de allra flesta.

Men i den heliga integritetens namn kan får man nu inte längre dra alla sexualbrottslingar, pedofiler och våldtäktsmän över en kam och nu har kammarrätten beslutat att från nästa vecka skall de intagna åter få surfa fritt. Bara att börja ladda ner barnporr igen alltså, och kontakta nya småflickor.

Men vad annat är att vänta i detta sjuka land där dömda pedofiler även driver friskolor. Jag har sagt det förr och det förtjänar att sägas igen: Visst är Sverige fantastiskt – brottslingars paradis på jorden.

Om minsynpasaken

Jag är en 45-årig man som startat en blogg för att på detta sätt kunna dela mina åsikter om frågor som berör mig starkt - och just nu är det invandring, mångkultur, integrationsfrågor, frågor om lag och rätt, politik och om det samhälle vi lever i. Förhoppningsvis får jag någon/några läsare. Du kan nå mig på e-postadressen nissenissesson@ymail.com
Det här inlägget postades i Brott och straff. Bokmärk permalänken.

Kommentera

