PI-skribent…

Jag är nu ”officiellt” skribent på PI, politiskt inkorrekt och igår kväll, under tidspress, skrev jag mitt första inlägg där. Eftersom jag hade lite ont om tid, men ändå ville lämna mitt första bidrag, så valde jag att lägga ut ett inlägg som jag redan haft på min blogg, om än i något reviderad form. Jag valde mitt inlägg om begreppet populism.

http://politisktinkorrekt.info/2011/04/25/om-begreppet-populism-i-svensk-politik/#disqus_thread

Samtidigt för detta mig ett steg närmare ett beslut om vad jag skall göra med denna blogg. Att skriva dubbelt, på båda ställena, känns ohållbart och tar för mycket tid vilket gör att frågan om ett avslutande av denna blogg känns som det starkaste alternativet. Kanske skall jag avvakta ett tag och ser hur det går med PI innan definitivt beslut tas.

Om minsynpasaken

Jag är en 45-årig man som startat en blogg för att på detta sätt kunna dela mina åsikter om frågor som berör mig starkt - och just nu är det invandring, mångkultur, integrationsfrågor, frågor om lag och rätt, politik och om det samhälle vi lever i. Förhoppningsvis får jag någon/några läsare. Du kan nå mig på e-postadressen nissenissesson@ymail.com
Det här inlägget postades i Diverse, Om mig, varför jag skriver. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till PI-skribent…

  1. SM811 skriver:

    Mycket bra att du skriver på PI. Det jag ser är att det kommer till nya hela tiden på PI.
    Hoppas att PI snart slår sitt rekord för antal samtidiga besökande.

Kommentera

