Inte så lätt att vara PI-skribent…

På något sätt är det inte så lätt som jag trodde att vara PI-skribent – visst, man får många fler läsare och mängder av kommentarer till sina inlägg, och det är ju så klart kul, men det känns också mycket mer komplicerat. På min egen blogg kan jag på ett annat sätt än på PI skriva ner mina egna  små enkla reflektioner, helt okomplicerat och enkelt medan det känns att om jag skall skriva på PI måste det vara betydligt mer genomtänkt och ”proffsigt”.

Dessutom är det ju så att det är ett antal personer som skriver åt PI, och det blir ju liksom mer ”konkurrens” om åsikterna då. Alla kan ju inte skriva och kommentera om samma saker. Här på min sida är jag ju ensam om att tycka som jag gör…

Och på detta en jäkla massa att göra och inte så mycket tid att tänka efter kloka inlägg. Vad jag gnäller.

Om minsynpasaken

Jag är en 45-årig man som startat en blogg för att på detta sätt kunna dela mina åsikter om frågor som berör mig starkt - och just nu är det invandring, mångkultur, integrationsfrågor, frågor om lag och rätt, politik och om det samhälle vi lever i. Förhoppningsvis får jag någon/några läsare. Du kan nå mig på e-postadressen nissenissesson@ymail.com
Det här inlägget postades i Om mig, varför jag skriver. Bokmärk permalänken.